Uitstoot van Mobiliteit
De binnenste ring is de huidige verdeling en de buitenste ring is de verdeling na maatregel.
Er is geen verschil.
Er is geen verschil.
Er is geen verschil.
Auto
Er is geen verschil.
Er is geen verschil.
Er is geen verschil.
Trein
Er is geen verschil.
Er is geen verschil.
Er is geen verschil.
BTM
Er is geen verschil.
Er is geen verschil.
Er is geen verschil.
Fiets
Er is geen verschil.
Er is geen verschil.
Er is geen verschil.
Huidig | Na verandering | verschil | ||||
![]() |
Auto | = | ||||
![]() |
Passagier | = | ||||
![]() |
BTM | = | ||||
![]() |
Trein | = | ||||
![]() |
Fiets | = | ||||
Totaal | = |
Huidig | Na verandering | verschil | ||||
![]() |
Auto | . | . | = | . | |
![]() |
Passagier | = | ||||
![]() |
BTM | = | ||||
![]() |
Trein | = | ||||
![]() |
Fiets | = | ||||
Totaal | = |
Huidig | Na verandering | verschil | ||||
![]() |
Auto | = | ||||
![]() |
Passagier | = | ||||
![]() |
BTM | = | ||||
![]() |
Trein | = | ||||
![]() |
Fiets | = | ||||
Totaal | = |
De gegevens zijn afkomstig uit het OViN en het MON. Dit betreft alle verplaatsingen van en naar het betreffende gebied. De data is op jaarbasis geaggregeerd uit de data van 2004 t/m 2017.
We passen in deze tool niet de meest recente verplaatsingsdata toe, omdat:
Op basis van het aantal voertuigkilometers hebben we aan deze verplaatsingen een emissiefactor per modaliteit gehangen. Dit betreft recente data; de emissiefactoren zijn uit 2022 en afkomstig uit de lijst Co2Emissiefactoren.nl
Het dashboard geeft een indicatie van de effecten van mogelijke maatregelen op basis van het verminderen van de kilometrages of ritten van een modaliteit. Het betreft een inschatting op basis van historische data waaraan geen rechten voor te nemen maatregelen kunnen worden ontleend.